Odbierz swoją nagrodę dla Stałego Klienta

Wpisz dane osoby dla której została dokonana rezerwacja aby odebrać swój upominek

Dla podanego numeru rezerwacji nagroda została już wydana.
Dziękujemy za wyjazd z nami.
Wydawanie nagród dla danego sezonu jest nieaktywne
Twoja rezerwacja widnieje jako czasowa, jeśli dokonałeś płatności dziś, nagrody będą dostępne już jutro. Jeśli dokonałeś płatności wcześniej skontaktuj się z nami tel.: 22 2440490 w.234 lub warszawa2@almatur.pl
Dla Twojej rezerwacji nie jest przypisana nagroda.
Jeśli jesteś naszym Stałym Klientem, a rezerwacja została opłacona spróbuj ponownie za 24 godziny.W przypadku problemów skontaktuj się z naszym biurem.
Dla Twojej rezerwacji nie jest przypisany adres email co uniemożliwia wysłanie nagrody. Jeśli jesteś naszym Stałym Klientem, a rezerwacja została opłacona skontaktuj się z naszym biurem.
Zgodnie z regulaminem dla Twojej rezerwacji czas odbioru nagrody już minął.

Jako nagrodę wybrałeś bilet do kina. Wybierz sieć kin w której chcesz zrealizować bilet. Upewnij się jakie kino masz w okolicy bo zmiana nagrody nie jest możliwa. Pełną listę kin oraz repertuar znajdziesz na stronie Kina CinemaCity oraz Kina Helios




Akcja promocyjna jest prowadzona przez właściciela serwisu - Biuro Podróży i Turystyki "Almatur Polska" S. A., 00-332 Warszawa, ul. Oboźna 7/32, NIP: 526-030-43-20, Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000163898 REGON 1156175000000 Wysokość kapitału zakładowego: 1.000.000 PLN

Nagrody przeznaczone są tylko i wyłącznie dla Stałych Klientów Grupy Almatur na zasadach przestawionych podczas składania rezerwacji na imprezy turystyczne.