Odbierz swoją nagrodę dla Stałego Klienta
Wpisz dane osoby dla której została dokonana rezerwacja aby odebrać swój upominek
Dla podanego numeru rezerwacji nagroda została już wydana.
Dziękujemy za wyjazd z nami.
Wydawanie nagród dla danego sezonu jest nieaktywne
Twoja rezerwacja widnieje jako czasowa, jeśli dokonałeś płatności dziś, nagrody będą dostępne już jutro. Jeśli dokonałeś płatności wcześniej skontaktuj się z nami tel.: 22 2440490 w.234 lub warszawa2@almatur.pl
Dla Twojej rezerwacji nie jest przypisana nagroda.
Jeśli jesteś naszym Stałym Klientem, a rezerwacja została opłacona spróbuj ponownie za 24 godziny.W przypadku problemów skontaktuj się z naszym biurem.
Dla Twojej rezerwacji nie jest przypisany adres email co uniemożliwia wysłanie nagrody. Jeśli jesteś naszym Stałym Klientem, a rezerwacja została opłacona skontaktuj się z naszym biurem.
Zgodnie z regulaminem dla Twojej rezerwacji czas odbioru nagrody już minął.